Особливості запровадження вивчення іноземної мови з 1 класу
Іноземні мови. Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 5 -х класах загальноосвітніх навчальних закладів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов
Рекомендації щодо ефективного розподілу годин варіативної складової робочих навчальних планів. Іноземні мови
Інструктивно-методичні рекомендації щодо навчально-методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану (іноземні мови)
Види контролю для забезпечення ефективного викладання іноземних мов
Дидактична характеристика основних структурних елементів уроків різних типів
Іноземні мови. Критерії оцінювання навчальних досягнень
Сучасна методика викладання англійської мови
Мовленнєва компетенція на кінець 6 класу
Мовленнєва компетенція на кінець 7 класу
Мовленнєва компетенція на кінець 9 класу
Мовленнєва компетенція на кінець 10 класу
Мовленнєва компетенція на кінець 1 класу
Нестандартні уроки. Типи уроків. Планування уроку.
Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів
Аналіз уроку з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови
Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів
Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі. Іноземні мови. стор. 65
Іноземні мови. Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 5 -х класах загальноосвітніх навчальних закладів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов
Рекомендації щодо ефективного розподілу годин варіативної складової робочих навчальних планів. Іноземні мови
Інструктивно-методичні рекомендації щодо навчально-методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану (іноземні мови)
Види контролю для забезпечення ефективного викладання іноземних мов
Дидактична характеристика основних структурних елементів уроків різних типів
Іноземні мови. Критерії оцінювання навчальних досягнень
Сучасна методика викладання англійської мови
Мовленнєва компетенція на кінець 6 класу
Мовленнєва компетенція на кінець 7 класу
Мовленнєва компетенція на кінець 9 класу
Мовленнєва компетенція на кінець 10 класу
Мовленнєва компетенція на кінець 1 класу
Нестандартні уроки. Типи уроків. Планування уроку.
Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів
Аналіз уроку з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови
Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів
Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі. Іноземні мови. стор. 65
Комментариев нет:
Отправить комментарий