Як урізноманітнити уроки англійської мови в школі
Урок – це основна організаційна форма навчання в школі. У сучасного вчителя всього 45 хвилин для реалізації основної функції уроку – комунікативної. Безперечно, для успішного проведення заняття необхідно враховувати вікові особливості учнів та їх індивідуальні здібності. Часта зміна видів навчальної діяльності, від чотирьох до семи, забезпечить підтримку уваги протягом всього заняття.
Уроки англійської мови в школі непогано починати з розминки. Для учнів молодших класів це можуть бути скоромовки або невеликі римування. Розминка допоможе налаштувати учнів не тільки на «англійський лад», але й дозволить повторити деякі вивчені граматичні теми. Наприклад, при проведенні бесіди «Що ви встигли зробити сьогодні» у старших класах у якості розминки проходить повторення часу Present Perfect.
Лекційний спосіб подачі нового матеріалу на уроках англійської мови в школі навряд чи викличе живий інтерес учнів. Для школярів молодших класів ігрові моменти просто незамінні як при поясненні нових тем, так і при закріпленні вже вивчених. У віці 7-10 років у дитини існує потреба в грі. Вона допомагає формуватися особистісним якостям дитини та її відношенню до людей. Тому для ефективного проведення уроку англійською мовою в школі необхідно враховувати цей факт.
Опитування домашнього завдання в середньому і старшому класах буде менше нагадувати допит шпигуна біля дошки, якщо він буде проведений груповим способом. Робота в парах, перш за все, реалізує комунікативну функцію, стимулює проведення діалогів, сприяє зняттю мовного бар'єру. Більш слабкі діти відчувають себе в групі впевненіше, також реалізуючи свої знання.
Опитування домашнього завдання в середньому і старшому класах буде менше нагадувати допит шпигуна біля дошки, якщо він буде проведений груповим способом. Робота в парах, перш за все, реалізує комунікативну функцію, стимулює проведення діалогів, сприяє зняттю мовного бар'єру. Більш слабкі діти відчувають себе в групі впевненіше, також реалізуючи свої знання.
Особливу популярність останнім часом набуває метод проектів у старших класах. Учитель при цьому методі навчання відіграє роль організатора. Учні самостійно проводять дослідження по темі, займаються пошуком і обробкою інформації, оформленням отриманих результатів. Даний вид діяльності розвиває творчий потенціал особистості учня і, безсумнівно, підвищує інтерес до вивчення предмета.
Уроки англійської мови в школі повинні проходити в атмосфері емоційно-психологічного комфорту, що є однією з необхідних умов ефективного проведення заняття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий